Nå har det altså skjedd, Wonderwoman har opprettet en blogg.


I sneglefart ut av et samboerskap som har hanglet i mange år må hun skrive seg gjennom prosessen, og hvorfor ikke gjøre det på nett hvor andre kan lese om hennes erfaringer underveis. Det skal sies at hun ikke en gang har kommet til startgropa. Hun er underveis, forsov seg kanskje, tok en lang dusj og bevilget seg 10 minutter til frokost. Men hun kommer. Og hun står snart på startstreken. På vei til et bedre liv.
Et liv som singel, men ikke alene. Wonderwoman blir aldri alene, heldigvis! Hun er mamma, men blir aldri "alenemor" - barnet har en dedikert far, men han er ikke ment for Wonderwoman og Wonderwoman har aldri vært ment for ham.

tirsdag 28. september 2010

En sniktitt i innboksen hennes - Del 2

Vil bare si at jeg har gått rundt og fantasert om deg i hele dag.
Drømt om å ha den nakne kroppen din tett mot min.
Kjenne brystene dine bli klemt mot brystkassen min, og føttene våre flettet sammen mens vi kysser mykt og ømt.
La fingrene mine følge hver kurve på kroppen din, og bite deg forsiktig i øreflipper og brystvorter.
Holde rundt hverandre og glemme tid og sted. Bare tenke på hverandre der og da.
Bare la kroppene og lysten leve sitt eget liv, og nyte hvert sekund.

Går og legger meg nå, og skal ihvertfall nyte hvert sekund av drømmene jeg kommer til å drømme om deg.
Nattaklem fra meg til den mest fasinerende og spennende jenta jeg har pratet med på lenge.

Nå var hun jo ikke det, ikke i virkeligheten. Det visste hun ikke da. Hun svarte kort:

Kjenner mer og mer på at dette er noe jeg kan tenke meg å få oppleve
sammen med deg. Og jeg fantaserer hvert ledige øyeblikk jeg har..

Han bekrefter at hun ikke er alene om det;

Jeg også......både dag og natt, faktisk.
Drømmer om det på nettene og tenker på det hele dagen.
Når jeg tenker på arbeid kjenner jeg at jeg savner å tenke på det......
Lå og tenkte på dette her med oss før jeg sovnet igår kveld. Skjønner egentlig ikke hva som har skjedd, men vet at dette har gjort meg glad, fornøyd og full av gode følelser.

Litt merkelig måte å finne hverandre på, men hva gjør vel det.
Om jeg hadde funnet deg under ett tre i en park eller på en flott resturant spiller ingen rolle. Du er ei flott jente som jeg hadde likt uansett hvor jeg fant deg.
Du gjør noe rart med følelsene mine. Kjennes ut som det er kullsyre i blodet mitt for tiden.


Savner deg alltid når jeg ikke får skrive med deg. Hvordan skal det bli når jeg har truffet deg og må reise hjem??!!!
(som alle vet gikk det veldig fint)
 
Og sånn holdt de på. En stund.
Det virker lenge siden, litt som en annen tid, selv om det er et knapt halvår siden det ble skrevet.

Wonderwoman lovet dere enda en sniktitt i innboksen hennes men har visst latt det gå i glemmeboka.
I dag fikk dere det.
Det grove får hun kanskje utelate, i alle fall enn så lenge. Wonderwoman føler seg særdeles lite dirty for tiden..

3 kommentarer:

  1. Ah, dere var forelsket dere. Jeg vil gjerne ha det grove servert og.

    SvarSlett
  2. Det er noe med å lese andres private tanker, ikke minst e-post:) Føler meg som en kikker og liker det.

    SvarSlett
  3. Anonym: Ah, ja det var deilig det. Det grove får du neppe. Wonderwoman bør jo ikke være sjenert på bloggen, men hun er nok det..

    CM: Det er fantastisk å kikke litt i andres privatliv. Forbudt er herlig!

    SvarSlett